Halloj

Today är det måndag vilket innebär en ny vecka! Men det som jag fick höra idag är att vi kommer bara gå i skolan typ 14 dagar så kommer vi att jobba sen sista vecka är det chill! Vilket är väldigt bra ^^ Orkar inte med skolan längre... Men nu är det som sagt bara att hålla ut och tänka på att sommarlovet kommer snart ^^ Kommer kanske inte bli världens roligaste sommar pga Takida inte kommer att ha någon sommarturén tydligen väldigt väldigt dumt om jag får säga det, Nu när jag liksom älskar de och Stiftelsen får då nöja mig med att lyssna på de på Spotify men det kommer intee vara lika kul! :(
Men det som är ganska bara är att kanske jag och Johan ska åka och se Stiftelsen :D Kommer inte ihåg vart men det skulle vara super kul! Sen kommer ganska många kaninhoppningar också så det är roligt det med! :D Vill ni ha en video på vad jag ska göra meer detaljerat får ni kommentera :D En

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback