Lite försenat inlägg..

Inlägget jag skrev i onsdags kväll, kom upp nu idag. Det är för att min bloggapp här på mobilen håller på att knasa sig! Så det är lite jobbigt men så att ni vet!

Idag gick jag inte till skolan pg av att jag hade magknipe eller hur de stavas! Och har typ inte kunnat sova nåt inatt så nu idag blev jag hemma från skolan! 😶 Igår så var jag hos Tindra och vi gjorde en hel del läxor! Vilket var värdigt skönt att ha avklarat nu.. Inte långt kvar nu så det gäller att för mig nu kämpa in i det sista!
Om två veckor imorgon så är det bergadagarna vilket ska bli väldigt kul att tävla då! Men kommer tävla nästa helg också i Hågelby :D!
Känns som jag inte har tävlat på 100 år som sagt! Men det var allt jag hade att säga hoppas ni får en bra dag, det ser iallfall ut som att de blir fint väder idag :) aja men vi hörs hejdåå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback