Lurvis!

Så himla kul nu har du varit med mig i 5 år! Och det är så himla kul! Grattis till dig finaste vän! Jag har alltid älskat dig även när du har haft dina utbrott! C: <3 Som jag har varit livrädd för att du ska bita mig men du har aldrig bitit mig du har bara markerat! ^^ Och det har varit så himla kul är så glad att du har funnits där när jag har varit ledsen och du har stöttat mig! Du har gjort mig glad helt enkelt! <3 Är så glad att du ännu lever och att du lever så länge så möjligt! Jag uppskattar dig verkligen! <3 Love you!! Tiden har gått så fort det kändes som jag fick dig igår! <3
 
2008
 
 
2012
 
 
 
P.s hennes pläs är så tjock så att hon ser jätte rund vilket hon inte är :P! ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback