Tisdag

Snart är veckan slut tänkte jag skriva men det är den inte alls, haha! Vill ni att jag ska göra fler videobloggar eller vad tycker ni?
Hursomhelst så hoppas jag att det gick bra på fysikprovet vi hade idag, hade tränat ganska mycket men endå inte så mycket som jag skulle ha pluggat hade jag bestämmt mig för! Igår fick vi ett helt block med olika gymnasium jag tror att jag har bestämmt mig. Så då hoppas man bara på att man kommer in.. Men som tredje hands val vet jag inte riktigt men det är ett helt år kvar men tiden går fort så snart står man väll där som ett frågetecken om man inte kommer in på det man ha sökt till, och det vill jag inte ska hända så nu har jag ett helt år på mig innan det är dags 😃💖!
Så att ni vet lite hur det ligger till💞


Kommentarer
Anonym

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback