Påsklov!!

Jippi! Äntligen påsklov! Fast det dåliga med påsklov är att det som jag gör på fridtiden inte kan gå på:/ Ex min teater :)) Kan jag inte gå på för de har oxå påsklov! Så då är det inte öppet! Men det som är roligt med påsken är att man får påskägg xD Igår fick jag ett jätte stort påskägg med godis :) Ojusste igår var jag med Alva och Elvira vi har i huddinge och shoppade lite :) Så nice älskar shopping!! ;D Jag trodde att vi skulle gå iskolan en halv dag bara för att det var sjär torsdagen! Men icke det fick vi inte.. '_'
Idag ska jag inte göra så mycket:)  Åka till en släkting =) Tycker inte ni att det är skönt med påsklov?
Men ska avsluta nu! Hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback