Perfekt

Idag har det varit en underbar dag varför jag känner så vet jag inte? Har varit och simmat med en kompis idag tio längder och sedan sprungit i min backe här hemma upp och ner i backen tio gånger och nu känner jag mig som en ny människa typ :33 Sen har jag varit hos Sofie och hoppat studsmatta :3 Det var kul^^ Idag kom de nya selarna som jag hade beställt också det var kul! Åh har längtat såå mycket efter de ska komma på posten :) Ni som vill att jag gör ett video inlägg får kommentera det :))
Imorgon: Vet jag faktis inte vad jag ska göra ^^ Eller jo nu vet jag! :))
Ska nog hoppa lite med Blixten! Synd att Lurvis inte tycker om att hoppa ;(
Om exakt 16 dagar har jag teaterföreställning om jag minns rätt ;)<3 Men nu ska jag nog mysa framför T:vn med Mamma! Ha det så bra ^^


Kommentarer

Jaadu, på lördag? Hmm, vet faktiskt inte. Vad ska du själv göra då?? :D <3

2012-04-11 @ 13:16:45

?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback