Teaterföreställning med klassen

Nu ska jag blogga lite snabbt för idag nu på morgonen ska våran klass gå och titta på en teaterföreställning!! Det ska bli kul jag går själv på den teatern, fast spelar inte i samma grupp!!  Så klockan 10 ska vi vara där jag ska åka hemifrån med cykel 9.00 för att jag ska träffa Amanda vi våran skola så cyklar vi till HC där vi ska mötas typ 35 över! Men jag och amanda vill vara i god tid därför väljer vi att gå den tiden XD. PÅ torsdag nästa vecka har jag teaterföreställning det ska bli mycket roligt!! :D Men ska nog avsluta nu för att det är bara 9 minuter kvar ;) innan jag ska gå<3 KAn skriva mer när jag kommer hem ;D. Eller juste det kan jag inte ska vara med Frida!! :DDD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback