Ber så himla mycket..

Om ursäkt för jag inte har bloggat men nu kan jag berätta vada jag har gjort :D
Igår: Började jag skolan det var så där kul , eller allså själva lektionerna är inte det roligaste men kompisarna är så roligt att träffa sedan efter skolan gick Frida, Alva och Elvira hem till mig vi gjorde inte så mycket bra chillade och satt vid datorn och så :D Sedan var dom tvungna att gå hem :(
Tisdag: Då var vi på grönan och det var så himla kul allsåååå!! Jag åkte : Jetlane, Twister, Vilda musen, Bläckfisken, Släng gungorna, Pop expresen, Kvasten, Hihih kanske är lite barnsligt men ja jag åkte iallfall Lycktan och jag tyckte den var jätte kul jag åker inte fritt fall eller fritt fall tilt , Insane för att jag är ganska höjd rädd såå. Men annars så var det super niiiicceee :D Så ja
Idag: Så bowlade jag med klassen :D Det var faktist ganska kul men jag blev inte så nöjd med att jag inte fick bowla med dom som jag ville med så jag fick bowla med nårga andra :(
Men så iallafall så just nu skypar jag med FRIDA hennes blogg är---------------> www.kimsa.blogg.se Titta vetja :D Men bara så ni vet kommer inte jag att blogga så mycket för skolan går ju före bloggen :( Men ja jag ska blogga så mycket jag kan :D
Sen en annan kul sak är att det har kommit en ny kille till klassen han ska gå med oss i ett år sedan så ska han åka tillbaka till Norge där han bor :) Allså han bor i hos en familj här i Sverige i ett år för att spela ishockey :) Lite kompliserat men aja :) JUste glömde att berätta Frida en av mina kompisar har börjat i min klass så himla kul allsååå!!!!!! :D Men det var allt för denna gången hejdå :D

Kommentarer
clara
clara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback