Hej Hej bloggen!! :D

Nu är jag tillbaka från Grekland, det var så kul där, jag har bara lust att sätta mig på ett flygplan och flyga tillbaka!!!! :D Men det kan jag ju inte för jag har ju inga pengar till det ;) Men somsagt så firade jag min födelsedag där! Jag fick ett par flipflop skiit fina!! :D Sedan efter vi hade ätit tårta och så åkte vi till en svensk familj som är där varje sommar! Så då åkte vi dit och det var så kul!!^^ Den familjen hade 5 barn ;) En av barnen var lika gammal som mig allså 14 så det var riktigt kul :) Och de skulle oxå åkaa hem samma dag som mig fast med ett annat flyg! Men aja  det var min födelsedag! ;) Idag ska jag åka till min pappa!!! <3 Och vara där i några dagar! Det ska bliii kul!! ;D Sedan på Lördag ska jag till Emelie!! Ska bli så himla kul det kommer komma upp en video på vad vi ska göra! Allså en såndär rolig video !! xD Så ja men nu måste jag gå ;) För ska till Pappa!! :D See you later aligator! ;D Hihi aja hejdå! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback