Uppdateringen !...

Förlåt, jag har varit på landet så har inte kunnat blogga jag åker hem imorgon troligtvis! :D Så då får jag internet^^ Sedan när jag kommer hem måste jag ju packa för jag åker ju om 5 dagar! :D Och om 9 dagar är jag 14! Kan verkligen inte förstå det! Jag kanske kommer kunna blogga på mobilen när jag är i grekland videoinlägg kommer det nog blir får jag hoppas!!! :D  Sedan vill jag passa på och fråga vilken solkräm som är bäst så att jag inte bränner mig!? ör jag bränner mig väldigt ofta på axlarna någon som vet någon bra solkräm? :) Kommentera C: Men iallfalla igår var min gudmor och hennes barn här! Kul var det!!^^ Men om det inte blir något inlägg den 30 till 6 augusti så är det för att jag är i grekland så ni vet :)! Om jag inte bloggar så mycket men aja det var allt hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback