Vaccination :(

Imorgon :( Ja läs rubriken.
Imorgon ska jag och några tjejer i min klass ta vaccination mot livmoderhalscancer :o Inte så värst kul men jag vill ju inte få den cancern så, Jag  tar sprutan :/ Men det ända jag lovat mig själv är att inte titta på sprutan när han/hon sticker in den.. Åh vill inte tänka på det. Isag har inte hänt så mycket :/ Behöver en ny header tror jag ;)..
Ska ta sprutan 3 gånger :(

Men det som är kul imorgon är att efter vi har tagit den så ska Jag, Tindra och Amanda till Ikea och fika för 5 kroner xD Det är ju så billigt. Och för att de har gott fika där :9
Någon som är intresserad att göra en header åt  mig ;)<3? Kommentera i såfall:) men ska avsluta nu så hejdåå :)!


Kommentarer
Elvira

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback