Blogg.se

Har ändrat sig design, Är inte så van vid det eftersom jag upptäckte det idag och därför har jag inte kunnat logga in för att har inte kunnat hitta till Logga in xD Hur smart får man vara egentligen ^^ Men hursom helst idag är det Torsag och det betyder att idag har jag slutat 10 över 12 :D Jippii älskar när jag slutar tidigt och imorgon är det Fredag och sedan LÖRDAG! Och då är det även tävling yey i Berga :D SÅ Himla kul :D <3
 
Och det ska bli så himla kul att träffa de bästa som jag tävlar med!! Och Lurvis ska även få tävla också undrar hur det ska gå !! :D Antingen hoppar hon hela banan annars så Hoppar hon inte ens över startbommen :P Hon har sin vilja!! Och bestämmd det kan man inte säga något om att hon är!! :) Så det ska bli kul :) Hoppas snön kommer snart så jag kna gå ut och ta lite fina bilder ! :D
 
Ja men det var nog allt ses inästa inlägg :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback