Nu är den äntligen beställd!!!

Jag har nyss beställt en julkalender för kaniner dvs att varje lucka jag kommer att öppa senare kommer allså innehålla något slags kaningodis och såna saker! ;) Men det som gör mig lite sur är ju att december har ju en ens börjar så kommer få vänta ett tag till innnan jag kan öppna första luckan men ja ja sånt är livet ;)<3 Man brukar ju säga väntar man på något roligt väntar man aldrig för länge ;)
 
Ja idag har jag inte gjort alls mycket! Imorgon står 2 prov högst upp på lisan i skolan!! :( Är lite nervös för har pluggat super mycket nu så hoppas verkligen att jag kommer att blii godkänd!! :P Så nu skall jag klara detta!! Annars blir jag sur/besviken på mig själv :(!! Men ja det var ett kort inlägg men iallfall ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback