Sjuk :(

Jag tror jag håller på att bli sjuk , Stannade därför hemma idag för att inte smitta andra skolan. Hade så otroligt ont imagen typ hela natten i natt , jätte jobbigt ;(! Men nu mår jag mycket bättre! Så det ju ju bra! Hoppas jag blir frisk till konfermationen imorgon allså! Vill inte missa den :( Det kommer även komma lite tidsinställda inlägg! Om jag inte hinner blogga :)! Imorgon konfermation kul kul!! :D Har redan hittat några nya vänner som är super snälla!!  
 
Några i min klass skulle på ett läger konfermation vet inte vart de ligger men hursom helst så ville jag gå emd dom men jag ville inte tränga mig in när det var gämt antal så ingen skulle vara ensam! :) Så nu går jag på detta :) Men ja det var allt jag ville säga :)
 
Hejdåå hoppas vi ses inästa inlägg :)!!!
 
Inte världens finaste bild på mig medn jag bjuder ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback