Bort..

Förlåt ännu en gång för dålig uppdatering. Sista veckan nu innan två veckors PRAO! Som jag har längtat, ska bli så himla niice!😊
Ihelgen är det läger som händer kul kul 😃 Så nu har jag pluggat på även på mitt himla matteprov! Eftersom att jag blev underkänd!😔 Imorgon är det Torsdag så fort veckan har gått kändes som att det var måndags igår, men nej nej! Nu är det även en ny film på min youtubekanal! 👌 Ni ser kanske inte smilysarna men hur som helst ! Så om det är några kuber så är det gubbar! Det här var lite om min dag iallfall! Om några dagar blir min Prinsessa Lurvis 5år och det ska såklart firas, det var lite kort men imorgon blir det mer bloggning😃 Herrå så länge!😊 Här kommer en random bild på en dryck från USA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback