Praooo

Hejsan nu är jag i nuläget tillbaka,och hoppas ni såg min videoblogg!
Igår var det sista dagen på Karolinska sjukhuset! Väldigt synd för att det var så himla intressant att lära si massor av nya saker! Det som är skönt är att mi prao inte är slut ännu utan nästa vecka är det ännu en ny prao veckoa på en djuraffär, eller ja dvs Zooligiska affär, där finns det bara fiskar.. Men det är kul att städa akvaruim det med^^
Fiskar är ju även också djur, fast man inte kan umgås med de på samma sätt! Så det ska bli riktigt spännande! :D Itorsdags var det teaterföreställlning hela dagen, som planerat men det kom ju ina på första föreställningen så då vart det helt tomt, vilket var väldigt synd ville ju ha 2 teaterföreställningar. :( Men sånt är livet..
 
Snart ska man konfermeras också, hjälp vad tiden går fort redan den 12 maj ska jag konfermeras eller hur det stavas ;) Herråå måste fixa lite saker, men det ska kommaa minst ett inlägg till idag så att nii vet! :D Dålig bild men vill så himla mycket tillbaka till konserten.. :( 
´
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback