Resultat!

Nu är jag äntligen hema från en grymt kul tävling, eller efter ett tag blev det jobbigt! :( Eftersom att de var så många som skulle tävla så fick aldrig Emelie tävla kändes det som men tillsist kom vi hem till slut :D Och det var skönt eftersom det var så kallt så när jag kom hem så tog jag mig ett varmt bad, och ska även sätta igång att plugga strax!  Men först har jag tid till lite bloggining ^^
 
The Black Thunder: Han gick super super fint idag jag är riktigt stolt, Och han som var äldst i klassen tror jag men vet inte! Men hur som helst så gick han på 1 fel på grundomgången, och tyckte att det var väldigt lerigt så att han stannade upp och skulle tvätta sig såklart. Men sen i finalen så tänkte jag att han skulle vara jätte trött men nej nej, då så körde han på och kom i mål med 0 fel och vann hela klassen!! :D Men han får nog vara kvar ett tag till i Mini så att han kanske blir något snabbare! :)
 
Och nu har jag äntligen fått igång min spotify så nu lyssnar jag på Takida!! :D Och om ni har några tips på låtar så kan ni gärna kommentera! Så nu vet ni det måste plugga nu så vi hörs. Hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback