Läxor och m.m

Hejsan hoppsan! I fredags drog jag på läger med min Konfermationgrupp plus en annan grupp! Och det går inte att beskriva så mycket nämnare jag har kommit alla där! Så kul, jag har lut att bara göra om det här känner jag!;-) Bloggar just nu på mobilen.. Så har inte tillgång till datorn ännu för måste verkligen plugga!;-(

Skolan börjar ju som vanligt imorgon Ojusste headern är påväg så att ni vet!😃😃😃 Den kommer nog upp i veckan! Sedan kommer det även en video som en person har önskat och det är så kul att någon önskar något!;-) Men måste fortsätta plugga nu men vi ses i nästa inlägg😃😃


Kommentarer

Hej Felicia!

Jag har precis gjort en blogg med min kompis Hermine :)
Kolla gärna in den :)

(Vi kanske kan göra länkbyte?) :) <3

/ kram Eva :)

Svar: Åh visst kan vi göra det! :D
viitaflingor.blogg.se

2013-02-11 @ 17:07:19


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback