Nu är jag tillbaka!

Hejsan svejsan, nu är jag tillbaka och har nyss fått en ny header och massa önskemål väldigt roligt! :) Så någon dag här fram över kommer det att komma en '' Follow me Around''  en heldag, Dvs att jag kommer att filma en heldag. Fast kommer nog att få klippa hela tiden då för att den inte ska bli så himla lång för det kommer vara jätte tråkigt! Skulle jag tycka iallfall :).
 
Idag så gick vi bara till 12 och idag blir det konfermation också roligt roligt! ;) Och ihelgen är det tävling igen jätte kul har inte tävlat på länge så det blir mycket roligt det med!  Då blir det lätt x2 Så ingen mini blir det men det är bra, för det är utomhus nu också inte i ett ridhus! ;) 
 
Skönt att det bara blir ett prov denna vecka hade ju So prov i Måndags det gick bra hoppas jag! ^^ Och nu på fredag blir det hemkunskapsprov! ;) Det måste jag verkligen plugga till! Så måste gå nu men vi hörs kanske lite senare! ;)<3 Kanske ett blogginlägg från mobilen om jag hinner!:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback