Uppdatering

Tjenare alla söta bloggläsare, Idag så slutade vi tio i tre som vanligt typ. Efter skolan så drog vi hem till mig o Alva, Frida och Elvira. Så åt vi och snackade sedan var det bära av sig til friskis o svettis! Så tränade vi där i 90 min! Så himla skönt att komma igång med träningen har inte tränat på två hela veckor, typ. Sedan hade jag även HKK prov idag jag tror det gick hufsat bra!
 
Hoppas på ett C! Skulle vara kanon nöjd om jag fick det! Detta var typ min lycko vecka fick B i gymnastik, Blev godkänd på kemiprovet! Och så nu 90 min träning helt gratis! :D Känner mig i bra i form nu! Och så har jag fått proa plats denna vecka också med en kompis på en djuraffär i högdalen, kan inte bli bättre vecka enligt mig. :D Skulle vara ännu roligare om jag kunde tävla imorgon men såklart ska man bli sjuk! :(
 
Så då får det bli senare! Sen är det Stiftelsen konserten om 20 dagar kvar till Stiftelsen!! :D :D :D  Jag började räkna ner från 140 någon ting tänk att jag har räknat ner i typ 120 dagar haha! :P
 
Och en ny header!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback