'' En annan värld''

 
 
Äntligen är låten ute av Stiftelsen, så sjukt bra, förstår mig inte på hans underbara röst!! Han är så jäkla snygg ocksåå!! Ja, jag vet jag är 14 och han är 35 tror jag!! Men kan inte bara motstå honom, och hans underbara röst vill bara vara med honom nu!! Får damp vet inte hur jag ska klara av ett helt sommarlov utan honom!!! :(
 
Sedan idag har vi typ inte haft några lektioner, har fått reda på betygen! :) Helt okej! Vill helst inte skriva upp mina betyg här så att ni vet :P Så ni får kika mig isåna fall ;) Är iallfall godkänd och mer ^^
Sen kom fick ja en liten dålig nyhet från rektorn på min skola.. att vi ska börja den 20 Augusti, tycker det är väldigt dåligt med tanke på att alla andra börjar skolan 23 typ...
Sen på skolavslutingen kanske det blir någon gästbloggning för då en vecka är jag i Tyskland!! <3 Så det ska bli sjukt kul vill ni veta mer info så kan ni kommentera ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback