Summer

 
Hejhopp!
Tack så himla mycket för några frågor iallafall, super kul! Kommer att svara på min '' Mini Mini frågestund'' imorgon troligvis nu kommer det nog dyka upp en massa videobloggar det är för att eftersom att jag ha videofy.me på min Iphone 5 så är det mycket enklare att blogga på det sättet men självklart så kommer det komma en massa inlägg så gått det går ;)
Förhoppningsvis så kommer det vara så att någon kommer gästblogga på denna bloggen, eftersom att jag flyger tiill Tyskland nästa vecka om 4 dagar ska bli sjukt kul! Ni anar inte hur länge jag har väntat på att få resa bort från Sverige, så skönt!! Ska vara där i en hel vecka och bara njuta eller såklart vara med en av mina bästa vänner kommer från Tyskland så det här ska blii såå kul! Vill bara åka nu! Så att ni vet på Onsdag den 12/6 åker ja till Tyskland och kommer hem den 19/6 ^^
Men det här var lite kort information så att ni inte slutar läsa bloggen, eller såklart ni gör ju som vill men det vore tråkigt med mindre läsare.  Ha det gött så länge <3 Ge gärna förslag på blogginlägg!! Här kommer en bild på käraste Robban från konserten ^^
 
 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback