Jag drängs av alla prov!!

Vi kan börja med att någon kommenterade så här ---> Anonym : Å vad söta! då vill jag svara på det tack så jätte mycket!
 
Hejsan! Imorgon är det Matteprov dö trist!! Hoppas verkligen att jag klarar det hära nu! Jag drängs verkligen ner av alla prov, eller ja just nu så har jag en så länge bara ett prov meed två delar men endå jag tycker att det är mycket iallfall, även läxor har vi också! Och om två dagar så står jag där med Emelie det ska bli så jäkla kul som jag har längtat efter det hära och nu om knappt en vecka till och med bara två dagar!!!  Så nu gäller det kameran är checkad nu ska bara ladda den så får jag inte glömma den!! Det skulle verkligen vara katastrof!! :( Man kommer nog även att få autografer och de som vill tror jag även kommer att få ta bild!! :D
 
Imorgon är det konfermations läsning! Roligt det känns som jag inte varit där på ca 100 år , nä men jag har varit sjuk så himla ofta just nu!  Ska även på ett läger här snart med min grupp som ska bli väldigt kul! Dock bara en natt men det  spelar inge roll! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback